طراحی اپلیکیشن برای مشاغل مرتبط با خدمات مجالس و برنامه ریزی عروسی ها!


طراحی اپلیکیشن برای مشاغل مرتبط با خدمات مجالس و برنامه ریزی عروسی ها!

امروز، به نظر می رسد اپلیکیشنی برای همه چیز وجود دارد. اپلیکیشن های موبایل در هر صنعت نفوذ می کنند. فکر کنید چقدر شما شخصا از اپلیکیشن ها به صورت روزانه استفاده می کنید و اینکه چقدر مشتریان شما به آنها اعتماد می کنند.

اگر شما در صنف برنامه ریزی عروسی و خدمات مجالس هستید، باید یک اپلیکیشن تلفن همراه داشته باشید. برنامه ریزی عروسی جزئیات زیادی دارد و شما این را بهتر از هر کسی میدانید.

عروسی یکی از مهم ترین وقایع زندگی یک فرد است. به عنوان برنامه ریز عروسی، شما باید تجربه و برنامه ریزی آسان و لذت بخشی را برای مشتریان خود ایجاد نمایید. در مورد تمام ابعاد مختلفی که نیاز به پیگیری دارند فکر کنید. یک اپلیکیشن تلفن همراه می تواند اینکار را بسیار ساده تر کند.

اگر اپلیکیشنی برای کسب و کار برنامه ریزی عروسی خود نداشته باشید، ما توضیح خواهیم داد که چرا شما به آن نیاز دارید و چگونه می توانید آن را اعمال کنید.

نمایش مکان های بالقوه

انتخاب یک محل برگزاری یکی از اولین مواردی است که مشتریان باید در هنگام برنامه ریزی این رویداد مهم انجام دهند.

پس از انتخاب محل برگزاری و انتخاب تاریخ، چیزهای دیگر بر اساس این انتخاب ها شروع به کار خواهند کرد. بنابراین شما می توانید با ارائه یک لیست کامل از تمام مکان های مناسب برای برگزاری مراسم را از طریق اپلیکیشن به مشتریان خود ارائه دهید.

در اینجا یک مثال از چگونگی عملکرد اپلیکیشن  WeddingWire را مشاهده میکنید.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> خدمات مجالس

فکر کنید این کار چقدر زمان باعث ذخیره زمان برای مشتریان می شود. مشتریان معمولا یک لیست بلند بالا از مکان های مورد نظر خود برای بازدید دارند. این مکانها همگی در کنار یکدیگر نیستند. بنابراین برای مشاهده این مکان ها، باید قرار ملاقات های مختلف برای مشتریان خود تنظیم کنید. سپس آنها باید به هر کدام ازآنها بروند و با مدیر مجموعه ملاقات کنند.

به علاوه، ممکن است مشتریان شما برای بازدید از این مکان ها مرخصی بگیرند که با توجه به دغدغه های فروان مراسم عروسی و هزینه ها ی آن به وجود آمئن مشکلات کاری برای عروس و داماد فاجعه است!

استفاده از تورهای سه بعدی به مشتریان شما کمک می کنند تا در عرض چند دقیقه ده ها مکان مختلف برای عروسیرا بازرسی کنند.

آنها می توانند با توجه به نیازهای خود مانند مکان، قیمت و در دسترس بودن برای تاریخ های مورد نظر خود، محل جستجو را جستجو کنند.

 

از هر محل باید تعداد زیادی عکس و فیلم وجود داشته باشد تا عروس و داماد ها بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مکان مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

مشاهده تقویم

خیلی سخت است که همه چیز مربوط به برنامه ریزی عروسی را پیگیری کنید. شما و مشتریانتان هر دو نیاز به قرار ملاقات با افراد مختلف و پیگیری امور مربوط به مراسم عروسی را باید انجام دهید. بنابراین فراموشی برخی کارها و اختلال در آنها امری طبیعی به نظر میرسد.

با استفاده از اپلیکیشن مشتریانتان به راحتی میتوانند قرار های خود را مدیریت نمایند. هر زمان که چیزی وجود دارد، می توانید آن را به تقویم اپلیکیشن اضافه کنید. شما حتی می توانید این تقویم را با تقویم پیش فرض موبایل خود همگام نمایید.

در تصویر زیر نگاهی به بیشترین اپلیکیشن های استفاده شده در ایالات متحده در فصل اول سال 2017 می اندازیم.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> خدمات مجالس

ابزارها، ارتباطات و برنامه های بهره وری (Tools, communication, and productivity) سه دسته برتر هستند. این نشان می دهد که مردم روی تقویم هایشان تکیه می کنند، بنابراین اپلیکیشن هایی که ابزارهای بهره وری را شامل می شوند، قطعا مورد توجه کاربر قرار میگیرد.

 

شما می توانید برای یادآوری تاریخ های آینده و قرار ملاقات های مهم پوش نوتیفیکیشن ارسال کنید. در نهایت، اپلیکیشن شما می تواند مانند یک جدول زمانی برای عروسی عمل کند.

همچنین شما وقت آزاد بیشتری برای کار با سایر مشتریان دارید و مجبور نیستید تمام وقت را صرف برقراری تماس تلفنی کنید، زیرا اپلیکیشن شما می تواند این کارها را برای شما انجام دهد.

گزینه ثبت کادوهای مورد نیاز عروس و داماد را اضافه کنید

مشتریان شما در روز عروسی خود هدایای مهمانان خود را دریافت خواهند کرد. شما می توانید امکان ثبت کادوهای مورد نیاز عروس و داماد را در اپلیکیشن خود اضافه کنید تا زوج تازه کار بتوانند همه چیزهایی را که لازم دارند لیست کنند.

با این امکان شما با یک تیر چند هدف را نشانه میگیرید. اول از همه، شما به مشتریان خود یک مکان مرکزی برای مدیریت همه خواسته ها و نیازهای آنها می دهید. همچنین شانس شما برای جذب مخاطب بیشتر برای دانلود اپلیکیشن را افزایش می دهد. زیرا بازاریابی سخت ترین مشکل برای اپلیکیشن های جدید تلفن همراه است.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> خدمات مجالس

شما یک اپلیکیشن عالی ایجاد کرده اید، اما چگونه می خواهید مردم را ترغیب کنید تا آن را دانلود کنند؟ به جز کسانی که میخواهند ازدواج کنند، افراد دلیلی برای جستجو و نصب اپلیکیشن شما ندارند.

اما اضافه کردن امکان ثبت لیست کادوها به عنوان پلن ارتقاء اپلیکیشن رایگان میتواند عمل می کند. در حال حاضر عروس و داماد می توانند اپلیکیشن شما را به مهمانان خود پیشنهاد دهند و با این کار افرادی که در شرف برنامه ریزی عروسی یا ازدواج نیستند هم دلیلی برای دانلود اپلیکیشن شما دارند.

شما حتی می توانید یک قرارداد را با کسب و کارهایی که اقلام موجود در لیست هدایارا به فروش می رسانند نیز تنظیم کنید و در ازای خریدهای انجام شده از طریق اپلیکیشن شما کمیسیون دریافت نمایید.

بنابراین این ایده می تواند به عنوان یکی دیگر از راههای درآمد برای اپلیکیشن برنامه ریزی عروسی  و خدمات مجالس شما نیز باشد.

مشتریان خود را به فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات وصل کنید

علاوه بر اتصال مشتریان خود به فروشگاه ها توسط لیست کادوها، اپلیکیشن شما می تواند به عنوان یک پل ارتباطی با سایر فروشندگان خدمت کند. این اپلیکیشن به عنوان یک فروشگاه یکپارچه برای مشتریان شما عمل خواهد کرد.

در مورد همه فروشندگان مختلف که در حال حاضر با آنها کار می کنید فکر کنید. بخشی از برنامه ریزی عروسی به این معنی است که مشتریان شما باید DJ، گروه موزیک و آتلیه عکاسی را پیدا کنند.

آنها همچنین باید گل و غذا را نیز سفارش دهند.

در حال حاضر چگونه این پروسه را مدیریت می کنید؟ مثلا عروس و داماد می خواهند یک عکاس را استخدام کنند، بنابراین شما میتوانید برخی از گزینه های مختلف را معرفی نمایید.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> خدمات مجالس

مدیریت لیست مهمانها

مدیریت لیست مهمان یکی دیگر از دردسرهای برنامه ریزی عروسی است. عروس و داماد نمیخواهند کسی را که مهم است را فراموش کند همینطور نمیخواهند هرکسی را که تا به حال ملاقات کرده اند برای عروسیشان دعوت کند. اگر مهمان بیش از حد دعوت شوند، بودجه نیز به مشکل میخورد.

در اینجا یک مثال از این ویژگی از اپلیکیشن LadyMarry Planner عروسی است. اپلیکیشن خدمات مجالس و برنامه ریزی عروسی زیر امکان مدیریت لیست مهمان بر اساس گروه ها، از قبیل اعضای خانواده عروس و داماد دوستان آنها را میدهد.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> خدمات مجالس

برنامه ریزی بودجه به صورت لحظه ای

همانطور که میدانید، عروسی ارزان نیست.

شما مشتریان مختلفی با طیف وسیعی از بودجه خواهید داشت. اما اپلیکیشن خدمات مجالس و برنامه ریزی عروسی شما می تواند به آنها کمک کند تا تمام هزینه های خود را با بودجه خود مدیریت کنند.

شما حتی می توانید فروشندگان و مکان های معینی را بر اساس بودجه مشتریان خود از لیست جست و جوی آنها حذف کنید. بنابراین اضافه کردن امکان مدیریت بودجه در اپلیکیشن شما، تجربه شخصی هر یک از مشتریان شما را بهبود می بخشد.

نتیجه

مراسم  های عروسی در حال حاضر درگیر دنیای دیجیتالی هستند. مردم از اینترنت برای برنامه ریزی و سازماندهی مراسم عروسی خود استفاده می کنند. وب سایت هایی مانند Knot به عنوان برنامه ریز عروسی دیجیتال عمل می کنند. با وجود ابزارهایی مانند این در حال حاضر داشتن اپلیکیشن خدمات مجالس و برنامه ریزی عروسی نیز معقول به نظر میرسد.

 

 

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: