7 دلیل مهم که چرا رستوران ها نیاز به طراحی اپلیکیشن کاربر پسند دارند؟


7 دلیل مهم که چرا رستوران ها نیاز به طراحی اپلیکیشن کاربر پسند دارند؟

77 درصد آمریکایی ها از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. این اطلاعات سال 2017 است. در سال 2011، 35 درصد از آمریکایی ها از گوشی های هوشمند استفاده می کردند. یک آمار یک گراف صعودی است که نشان دهنده محبوبیت گوشی های هوشمند است. در انگلستان، 81 درصد از مردم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند.

چرا به بعی از موبایل ها گوشی های هوشمند گفته می شود؟ بدلیل این که آنها هوشمند هستند و پاسخی برای هر پرس و جو کوچک دارند. بهترین بخش در مورد گوشی های هوشمند، اینترنت است. از آنجا که RAM بالاتر است، گوشی های هوشمند سریع تر از تلفن های قدیمی هستند. به طور متوسط ​​کاربران 2 تا 3 ساعت در اینترنت سپری می کنند. حداکثر میزان استفاده از اینترنت توسط جوانان و نوجوانان است. اپلیکیشن های مختلفی برای جوانان طراحی شده اند که دارای ویژگی های شگفت انگیز هستند و این اپلیکیشن ها بخشی از زندگی ما هستند و ما نمی توانیم بدون آنها زندگی کنیم.

197 میلیارد اپلیکیشن تلفن همراه در سال 2017 دانلود شده است. بیش از 3 میلیون اپلیکیشن در پلی استور ارائه شده است که که اکثر آنها در فرمت Android می باشد. یکی دیگر از سیستم عامل های مورد استفاده در دنیا iOS است. 2.2 میلیون اپلیکیشن در اپ استور وجود دارد. بنابراین، بسیاری از شرکت ها به دنبال استخدام توسعه دهنده اپلیکیشن آیفون طراحی اپلیکیشن iOS خود یا طراحی اپلیکیشن Android هستند.

چگونه تکنولوژی موبایل در حال تغییر صنایع غذایی است؟

غذا موضوع مورد علاقه همه است! از آنجاییکه تکنولوژی تا حد زیادی تکامل یافته است، دستور العمل های آشپزی جدید به راحتی آسان در دسترس هستند. همانطور که مدیران هتل ها از تکنولوژی روز استفاده می کند و منوهای بین المللی را با استفاده از اینترنت یافته و بدون نیاز به سفر به مناطق مختلف و یادگیری دستورهای آشپزی آنها را ارائه می دهند . از سوی دیگر، سلیقه و ذائقه مردم تغییر کرده است. بر خلاف روزهای پیشین که اکثرا از غذاهای محلی استفاده می کردند و علاقه ای به امتحان کردن غذاهای جدید نداشتند، امروزه تقریبا همه می خواهند مکان های جدید را امتحان کنند و مواد غذایی جدید را کشف کنند.

شیوه زندگی در حال تغییر است. تصور کنید که شما یک زن کارگر هستید و برای 9 ساعت کار کرده اید و به مدت 1 ساعت در ترافیک سنگین سفر کرده اید. پس از رسیدن به خانه، آیا آشپزی می کنید؟ ما فکر نمیکنیم! سفارش آنلاین غذا آسان است. فقط با یک کلیک می توانید هر نوع غذایی از رستوران های نزدیک را دریافت کنید. به همین آسانی!

امروزه تعداد زیادی اپلیکیشن های مرتبط با غذا و رستوران وجود دارد؛ که در آن بسیاری از رستوران ها ثبت شده اند و کاربر رستوران دلخواه خود را انتخاب می کند، منو را مشاهده می کند و برخی از اقلام مواد غذایی را انتخاب می کند و آنها را سفارش می دهد. کاربر همچنین می تواند به صورت آنلاین پرداخت کند، زیرا این اپلیکیشن ها با اپلیکیشن های واسط مانند اپلیکیشن های کیف پول، پرداخت آنلاین به صورت یکپارچه ارائه شده اند. همچنین گزینه هایی مانند استفاده از کارت اعتباری و پرداخت پول نقد نیز وجود دارد.

نوع دیگری از اپلیکیشن های مربوط به غذا، اپلیکیشن رستوران یاب است. در این نوع اپلیکیشن ها، همه رستوران ها خدمات خود را ثبت می کنند و نام، آدرس، اطلاعات تماس، منو رستوران را به کاربران نهایی نشان می دهند. کاربران برای وعوده های شام یا نهار خود میتوانند از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند و بهترین رستوران را در نزدیکی خود بر اساس اقلام منو و همچنین بررسی نظرات کاربران و رتبه بندی رستوران ها انتخاب کنند.

اگر شما در کسب و کار هتلداری هستید، موارد زیادی برای رسیدگی و پیگیری شما وجود دارد. به عنوان مثال، استخدام کارکنان حرفه ای، سفارش سبزیجات و مواد دیگر، یافتن محل مناسب برای اجاره یا خرید آن، تبلیغ رستوران و غیره، افرادی که دارای تجربه در کسب و کار رستوران هستند، به راحتی می توانند آن را مدیریت کنند، اما سخت ترین بخش بازاریابی است! رستورانها باید نامدار باشد و داشتن نام تجاری بسیار ضروری است. علامت تجاری شامل لوگو، شعار، نام مناسب، وب سایت و غیره است اما آیا فقط داشتن اینها کافی است؟ نه! داشتن نام تجاری تنها یک گام کوچک و ابتدایی است. بازاریابی قهرمان ماجرا است!

آیا شما یک رستوران دارید؟ چگونه بازاریابی آن رستوران را مدیریت می کنید؟ شاید از روشهایی مانند آگهی های محلی، آگهی ها روزنامه، شبکه های اجتماعی استفاده کرده باشید. اما آیا فکر می دانید نیاز بازار به کدام سو می رود؟ 81 درصد از کاربران با استفاده از اپلیکیشن های موبایل غذا یا رستوران خود را انتخاب می کنند. این یک درصد بزرگ است و نشان می دهد که چرا رستوران ها به طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیاز دارند. از این رو، بازار طراحی اپلیکیشن های رستوران ها در حال پیشرفت است.

گسترش نام تجاری

داشتن یک رستوران موفق یک دستاورد بزرگ است! داشتن یک رستوران خوب که سود بسیار زیادی را به وجود می آورد بسیار سخت است. برای جلب توجه مشتریان، می توانید غذا با کیفیت عالی، خدمات منحصربفرد، محیطی دلپذیر و پیشنهادات جالب ارائه دهید. با این روش ها میتوانید آگاهی از برند خود در ذهن مخاطبان ایجاد نمایید. همچنین داشتن وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی نیز راه خوبی برای افزایش آگاهی از برند است، اما همچنان داشتن طراحی اپلیکیشن، تمام این نیازها را پاسخ می دهد.

هنگامی که کاربران اپلیکیشن رستوران را نصب می کند، ممکن است هر روز از آن استفاده نکنند، اما می توانند تمام وقت آن را ببینند. لوگوی شما را به آسانی تشخیص دهنداین کار قطعا آگاهی از نام تجاری رستوران شما را افزایش خواهد داد. طراحی اپلیکیشن رستوران بهترین گزینه برای افزایش آگاهی از برند است.

اطلاعیه ها:

می توانید اعلان های پوش یا پوش نوتیفیکیشن ها را تقریبا هر روز به کاربران ارسال کنید و در مورد آخرین پیشنهادات، تخفیف ها، موارد جدید در منو، موارد ویژه امروز و غیره اطلاع رسانی کنید. داشتن ایده های جدید در مورد محتوای پوش نوتیفیکیشن ها بسیار مهم است. این محتوا باید درباره چیزی باشد که کاربر قبلا آن را نمی دانسته و جذاب و متنوع باشد.

رزرو آسان:

هنگامی که هر کاربر از اپلیکیشن رستوران شما استفاده می کند، باید بتواند بدون هیچ مشکلی یک میز دلخواه را رزرو کند. رزرو میز در روزهای شلوغ و مناسبتها امکان پذیر نیست. به عنوان مثال، در شب سال نو، تقریبا همه رستوران ها پر می شوند و تماس با رستوران و رزرو همیشه قابل اجرا نیست. از این رو، از طریق اپلیکیشن میتوان تنها با یک کلیک میز خود را رزرو کرد و نیازی به تماس با هیچ کس نیست!

رفع مشکلات با استفاده از نظرات کاربران:

شما می توانید برنامه های وفاداری کوچک شامل چند پرسشنامه سازماندهی کنید و بر اساس پاسخ های دریافت شده از کاربران، در مورد اینکه تا چه حد مشتریان شما وفادار هستند، تحقیق کنید. همچنین، بررسی نظرات کاربران بهترین راه برای یافتن مشکلات و نقاظ ضعف کسب و کار شماست. همه بررسی ها و رأی های دریافت شده از کاربران را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و سپس استراتژی اصلی کسب و کار خود را به بهترین شکل سازمان دهید.

در رقابت پیشتاز شوید:

همانطور که قبلا در این مقاله گفته شد، رقابت زیادی بین رستوران ها وجود دارد. تقریبا هر کس می خواهد یک رستوران یا کافه راه اندازی کند. مهم نیست که چه غذاهای منحصر به فردی ارائه می دهید یا محیط عالی داشته باشید، کاربران همیشه چیزی بیشتر را طلب می کنند. داشتن یک اپلیکیشن خوب به رستوران کمک می کند تا در رقابت پیشتاز باشد.

نتیجه

اگر بخواهید رستوران خود را توسعه دهید، همکاری با یک شرکت طراحی اپلیکیشن بهترین گزینه است. طراحی اپلیکیشن رستوران نیاز به افراد با استعداد دارد. دلایل بالا نشان می دهد که طراحی اپلیکیشن برای رستوران شما ضروری است. طراحی اپلیکیشن رستوران به شما کمک می کند که آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید، کسب و کار را بهبود بخشید، در رقابت پیشتاز باشید و از طریق پوش نوتیفیکیشن ها با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: