8 ایده ساخت اپلیکیشن های جدید و پردرآمد


8 ایده ساخت اپلیکیشن های جدید و پردرآمد

هزینه <b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b>

 

1- ایده ساخت اپلیکیشن اجاره خودرو آنلاین

همانطور که صنایع و خدمات مختلف در گذر زمان تچار تغییر و تحول شده و با نیاز های متفاوتی از طرف مردم مواجه شده اند، خدمات اجاره خودرو هم دست خوش همین تغییرات شده است. نیاز هایی که در گذشته مردم را به سمت خدمات اجاره خودرو سوق می داد با امروز بسیار متفاوت است. اما امروزه با تمایل مردم به سمت تجمل گرایی مردم بیشتر به سمت اجاره خودرو های لوکس رفته و برای مدت زمان های کوتاه تری به اجاره خودرو می پردازند. اپلیکیشن اجاره خودرو آنلاین، یک ایده جدید برای جذب این مشتریان میباشد. شما میتوانید مدارک مربوطه و هزینه احاره خودرو را به صورت آنلاین دریافت و کسب و کار خود را گسترش دهید.

2- ایده ساخت اپلیکیشن تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی مانند اینفوگرافیک و استوری بورد، یک ایده استارت آپی جدید برای ساخت اپلیکیشن میباشد. هدف اصلی از طراحی اینفوگرافیک بیان ساده و  شفاف اطلاعات و مفاهیم پیچیده به صورت بصری است. به طور مثال افرادی که میخواهتد برای شرکت و یا محل کار خود اینفوگرافیک تولید نمایند، میتوانند به صورت آنلاین با انتخاب از بین قالب های تعریف شده در طراحی اپلیکیشن، و انتخاب المان های مورد نظر خود، اینفوگرافی آنلاین بسازند و دانلود نمایند. ایده های کسب درآمد از ایده اپلیکیشن ساخت اینفوگرافی آنلاین، بسیار متفاوت و متنوع هستند و قطعا مورد استقبال کاربران قرار میگیرد. 

3- ایده ساخت اپلیکیشن تور مجازی گردشگری

این روزها که هزینه سفرها بسیار افزایش پیدا کرده، ایده ساخت اپلیکیشنی برای سفرهای مجازی میتواند همان حس سفر و بازدید اماکن مختلف را به خوبی برای افراد ایجاد نماید. وب سایتها و اماکن گردشگری و تاریخی زیادی هستند که امکان تور مجازی فضا را به کاربران میدهدن، ولی در طراحی اپلیکیشن ها، این ایده کمتر دیده شده است. با استفاده از این قابلیت ها و تکنولوژی های روز هم میتوانید کسب درآمد کنید و هم اپلیکیشن رویایی خود را بسازید. اپلیکیشن تور مجازی یک ایده خلاقانه برای شروع کار است.  

4-  ایده ساخت اپلیکیشن های کتاب های ترجمه شده ایرانی

خوشبختانه ما در کشوری هستیم که از منظر فرهنگ و تمدن پیشنه غنی ای دارد و صدها کتاب ایرانی از بزرگان ما وجود دارد که مردم زیادی از سراسر دنیا خواستار آنها ها هستند. کار ترجمه، چاپ و ارسال این کتاب ها هزینه های زیادی دارد، پس این یک فرصت فوق العاده برای توسعه دهندگان جهت ساخت یک اپلیکشین پرسود هست. این ایده رو جدی بگیرید. کتاب های پر طرفدار رو شناسایی کنید، ببینید در کدام کشورها خواستار زیاد دارند. به کمک یک مترجم اپلیکیشن خود را بسازید و بفروشید. مثال میزنم: کشور مالزی مسلمانان زیادی دارد، میتوانید دعاها و مناجات ها را به زبان مالزیایی ترجمه کنید و یک اپلیکیشن خوب از آن بسازید. کمی جستجو کنید. این ایده ناب ایرانی رو بسط بدهید، قطعا چیزهای خوبی به ذهن شما خطور خواهد کرد.

5- ایده ساخت اپلیکیشن مترجم تصویری

دانش آموزان، دانشجویان، استادان و افراد زیادی هر روزه می خواهند متونی رو از انگلیسی به فارسی برگردانند. در حال حاضر از دیکشنری های عادی که متن رو در آنها وارد میکنیم استفاده میکنیم. یک ایده ناب و خلاقانه برای این نیاز ساخت اپلیکیشن پر طرفدار و پرسود مترجم تصویری خواهد بود. یعنی یک اپلیکیشن که وقتی دوربین موبایل یا دستگاهت رو روی متن قرار میدهیم، ترجمه متن رو نمایش دهد. شاید این ایده در کشورهای دیگر پیاده سازی شده باشه اما هنوز نمونه فارسی آن کمتر دیده شده است. مطمئن باشید اگر این اپلیکیشن خوب ساخته شه همون روزهای اول میلیون ها نفر از دانش آموزش ها، دانشجوها و … آن رو دانلود خواهند کرد.

6- ایده ساخت اپلیکیشن شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان

در چند سال اخیر شبکه های اجتماعی رشد فوق العاده ای داشتند و افراد زیادی حتی آن هایی که سواد کامپیوتری و موبایلی زیادی ندارند را به خودشون جذب کردند و این نشان دهنده نیاز جدی مردم به ارتباطات بیشتر هست. افراد بسیاری علاقه دارند با افراد شهر خود و یا افراد شهرهای خاص در ارتباط باشند و با آنها ها به گفتگو بپردازند و از استعدادها، خدمات و محصولات مردم شهر خود براحتی با خبر شوند و آنها استفاده نمایند. شبکه اجتماعی که بتواند تمام مردم شهرها رو در آن وجود داشته باشند، خیلی خوب خواهد بود. بی شک اپلیکیشن پر طرفرداری از این ایده خوب  میتوان ساخت. امیدوارم قبل از اینکه خارجی ها برای ما اپلیکیشن شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان رو بسازند خود ما ایرانی ها آن رو بسازیم.

7- ایده ساخت اپلیکیشن شبکه اجتماعی غذا و رستوران ها

خیلی ها عاشق مسافرت هستند و دوست دارند هر بار که به شهر جدیدی می رند تو مناسب ترین رستوران ها، خوشمزه ترین غذاها رو میل کنند اما گاهی یافتن اینها کار مشکلی هست. یک ایده عالی برای این نیاز ساخت اپلیکیشن شبکه اجتماعی غذا و رستوران ها است. به نحوی که در این اپلیکیشن رستوران دارها یا مردم بتوانند رستوران و غذاهای خود را ثبت کنند و مردمی که از آنها ها استفاده می کنند به رستوران و غذاهای آن رای بدهند و نظرخود راجع به آنها ها بیان کنند. این ایده در کشورهای بزرگ اجرا شده اما نمونه ایرانی آن کمتر دیده شده است. اگر روی این ایده و پیاده سازی آن خوب کار شود قطعا یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های حوزه مسافرت خواهد بود.

8- ایده ساخت اپلیکیشن اتاق پرو

حالا که پای لباس به اینترنت باز شده و سایت های خرید و فروش لباس رونق گرفته اند، جای خالی اپلیکیشن مناسب برای این سایت ها و فروشگاه های بزرگ لباس کاملا حس میشود. اپلیکیشنی که علاوه بر دیدن لباس های مختلف فروشگاه بشود آنها را بصورت مجازی پرو هم کنیم. مثلا یک مانکن در وسط صفحه باشه و هر لباسی که در فروشگاه است را بتوانیم در تن مانکن ببینیم. امکان تغییر مانکن و شبیه سازی به خودمان (مثه اونچه که در ساخت بازیکن در بازی های کامپیوتری فوتبال وجود دارد) هم در این اپلیکشین میتواند وجود داشته باشد. به نظر میرسد سایت ها و فروشگاه های بزرگ لباس از توسعه دهندگان این اپلیکیشن حمایت خواهند کرد و خریدار آن هستند.

چرا این ایده ها را به شما گفتیم؟

شاید برای شما سوال پیش آمده که چرا این ایده ها را به شما گفتیم. هدف ما در اپ کاره ارزش آفرینی و همیاری با دوستانی است که میخواهند شروع کنند. آنچه که از خود ایده ها مهم تر هستند نحوه پیاده سازی و اجرای آنهاست. شاید خیلی از این ایده ها قبلا وجود داشته و به ذهن شما هم رسیده باشند، مهم نیست. اینکه شما چطور این ایده ها را پیاده سازی می کنید مهم تر است. دوم اینکه شاید هم کسانی این ایده ها را پیاده سازی کرده باشند بازهم مهم نیست که اولین باشید، سعی کنید بهترین باشید.

اگر شما هم ایده ای دارید می توانید با ما در میان بگذارید، تا ضمن کمک به دوستانتون ما رو هم در تکمیل در این مطلب یاری کنید.

و اما سخن آخر

اگر شما قابلیت پیاده سازی این ایده ها رو دارید و مایلید با همکاری اپ کاره آنها را  بهتر پیاده سازی کنید، ما باکمال میل به شما کمک میکنیم تا با همکاری هم این ایده ها رو به بهترین شکل عملی کنیم. برای اینکار کافی است با اپ کاره تماس بگیرید

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما:

| 8 مهر 97
خیلی ممنون بابت مطالب

| 22 دی 97
ممنون از سایت بسیار عالی وکاربردی خوبتون.

| 2 فروردین 99
خیلی مفید بود ممنون