ایده های برتر برای طراحی اپلیکیشن سفر


ایده های برتر برای طراحی اپلیکیشن سفر

سفر به نقاط مختلف جهان یکی از لذتهایی است که اخیرا تبدیل به یک روند محبوب بین مردم شده است. به خاطر پیشرفت های حوزه موبایل، و ورود تکنولوژی موبایل به صنعت گردشگری کیفیت سفرها افزایش یافته و به ما این امکان را می دهد تا تمام جزئیات سفر را از ابتدا تا انتها شامل رزرو بلیط و جستجوی تور مناسب را انجام دهیم.

فعالان اقتصادی به خوبی می دانند که گردشگران یک مخاطب هدف بسیار عالی هستند که سود خوبی برای کسب و کارها نیز می توانند داشته باشند. شما نیاز نیست به تاسیس یک آژانس مسافرتی بیاندیشید. فقط کافیست به طراحی اپلیکیشن سفر فکر کنید.

در عین حال، ما به شما مزایا و معایب این پیشنهاد را مطرح می کنیم و قصد داریم چند ایده برای اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر و روندهای رو به رشد انها در سال 2019 را با شما درمیان بگذاریم.

چشم اندازها و روند رشد تکنولوژی در صنعت گردشگری

براساس یک نظرسنجی اعلام شد 45٪ از پاسخ دهندگان مورد نظر معتقدند که در سال 2019 قادر به برنامه ریزی سفر با استفاده از گوشی هوشمند خود خواهند بود و بیش از 55٪ فکر می کنند که بیشتر از امکانات اپلیکیشن های تلفن همراه برای ترتیب دادن سفر و جزئیات مسافرت استفاده می کنند. بنابراین منطقی است که طراحی اپلیکیشن سفر را جدی بگیریم. این ایده به وضوح یک حوزه سرمایه گذاری امیدوار کننده است که برای بسیاری از مردم دلپذیر بوده و می تواند شما را به سود ثابت برساند.

اما اول از همه، ما روند اصلی رشد در صنعت گردشگری، و همچنین نیازهای کاربران و توانایی های ما برای پاسخگویی به آنها را تجزیه و تحلیل می کنیم.

بر اساس آمار:

* حداقل 30 درصد از مردم از این که یک گوشی هوشمند به جای آن، جزئیات سفرشان را برنامه ریزی کند استقبال می کنند. (آنها اطلاعات سفرشان و عادت ها و علاقه مندی های خود رادر اختیار اپلیکیشن قرار میدهند).

* 50٪ از پاسخ دهندگان بر این باورند که سفرهای پیشنهاد شده توسط اپلیکیشن برنامه ریزی سفر که با توجه به نیازهای فردی برنامه ریزی شده، آنها را به رزرو تور ترغیب می کند (حتی اگر آنها برای سفر برنامه ریزی نداشته باشند).

* 50 درصد از مردم مایل به برقراری ارتباط با chatbot هستند تا پاسخ سوالات خودرا دریافت کنند و مسائل مربوط به سفر خود را سازماندهی کنند (مانند رزرو بلیط، پیدا کردن آپارتمان و سایر اقدامات ساده که یک chatbots میتواند انجام دهد.

* 84 درصد از شرکت های برگزار کننده تور در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری فعال در توسعه بو طراحی اپلیکیشن های سفر هستند.

* بیش از 80٪ رزرو های غیر منتظره با استفاده از تلفن های هوشمند ما انجام می شود.

همانطور که می بینید، طبق آمار فوق، صنعت برنامه ریزی سفر هنوز در حال تکامل است. مردم نیازمند محصولات مسافرتی جدید هستند و این موضوع به این معنی است تقاضاها و انتظارات از اپلیکیشن های سفر در آینده نزدیک بیشتر خواهند شد. از این فرصت استفاده کنید و یکی از این اپلیکیشن های را بسازید، زیرا هزینه های توسعه با توجه به سود آن قابل چشم پوشی است.

اگر واقعا میخواهید در این کار موفق شوید، باید انتظارات مصرف کنندگان را درک کنید.

روند رشد صنعت گردشگری در سال 2019

واقعیت افزوده یا Augmented reality. حدود 64 درصد از پاسخ دهندگان خوشحال خواهند شد تا قبل از رزرو، یک تور مجازی از محل اقامت خود ببینند. بنابراین شما باید از تکنولوژی AR استفاده کنید. بهترین  اپلیکیشن های سفر دارای ویژگی های AR و VR هستند. این یک گزینه ارزان نیست.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین. با استفاده از این فن آوری ها، گردشگران به طور فزاینده ای از اپلیکیشن های هوشمند سفر در موبایل های خود استفاده می کنند که به نوعی دستیار آنها بوده و خواسته ها و نیازهای آن را پیش بینی می کند.

امکانات پیشرفته و خاص بیشتر مسافران از ورود تکنولوژی های مربوط به سفر برای راحت تر شدن سفر خود استقبال میکنند. به عنوان مثال، پیگیری و ردیابی آنلاین چمدان ها از طریق اپلیکیشن (57٪ از کاربران مایل به استفاده از چنین امکانات پیشرفته ای در اپلیکیشن های تلفن همراه خود هستند).

ارائه نکات مفید. کاربران علاقه دارند انواع راهنمایی ها و توصیه هایی را که در مسافرت مهم هستند را بدانند. بطور مثال نکات مهم برای برطرف شدن مشکل جت لگ در سفر و یا بهترین مکان های دیدنی و...

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> سفر

بر اساس نمودار فوق، می بینیم که اپلیکیشن های هوشمند مسافرتی یک دسته بندی واقعا محبوب با بیش از 85٪ طرفدار در بین مردم آمریکاست.

همانطور که می بینید، چشم انداز تقاضا و توسعه وجود دارد و یک بازار امیدوار کننده و پرسود برای سرمایه گذاری است. و به منظور اطمینان بیشتر ما لیستی از ایده های مختلف طراحی اپلیکیشن سفر را ارائه می دهیم. که شاید به عنوان ایده های الهام بخش برای شما مفید باشند.

طراحی اپلیکیشن جستجوی تور

بعضی از مردم ترجیح می دهند برنامه ریزی سفرشان را خودشان انجام دهند: رزرو محل اقامت، خرید گشت و گذار و غیره. با این حال، برخی مسافران دیگر تمایل ندارند همه چیزی را خودشان سازماندهی کنند و مسئولیت را به اپراتورهای برگزار کننده تور می سپارند. اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر در این موارد می توانند بسیار مفید باشند.

اپراتورهای تور زیادی وجود دارند که هر کدام ایده های خود را برای برنامه ریزی سفر دارند و تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین مورد نیست. اپلیکیشن های مسافرتی متمرکز در جستجوی تور می توانند تجزیه و تحلیل دقیق از همه پیشنهادات موجود را ارائه دهند و به شما کمک کنند تا هر کدام را برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

طراحی اپلیکیشن  رزرو هتل و محل اقامت

سفر طولانی نیاز به اقامت نیز دارد و شما باید بهترین مکان را پیدا کنید که گاهی اوقات چنین مشکلی یک سردرد واقعی می شود!

همانطور که قبلا ذکر شد یکی از اهداف اپلیکیشن های مسافرتی آنلاین، تضمین راحتی است. اپلیکیشن های کاربردی با یکدیگر رقابت می کنند تا بتوانند یک اقامت راحت در یک مکان مسکونی؛ هتل، خوابگاه، یک آپارتمان ، یا فقط یک اتاق ارائه دهند.

این اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر به کاربر کمک می کند تا گزینه ای کامل را انتخاب کند، حتی اگر او درخواست های خاص یا غیر استاندارد داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

یکی دیگر از وظایف ناخوشایند، نیاز به پیدا کردن بلیط پرواز خوب است. و اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر می توانند نجات دهنده باشند. پس از جمع آوری اطلاعات و پیشنهادات شرکت های مختلف، این اپلیکیشن ها تمام گزینه ها را مرتب و فیلتر کرده و نتایج حاصل از تلاش های آنها را به کاربران ارائه می دهد.

بنابراین با انتخاب مسیر درست، تاریخ سفر و اضافه کردن سایر اطلاعات مهم، فرد قادر به یافتن و رزرو بلیط معقول ارزان است.

طراحی اپلیکیشن راهنمای شهرها

بعد از اینکه با خیال راحت به مقصد خود می رویم، سوالات جدیدی مطرح می شود: کجا بروید؟ چه چیزی را ببینید؟ چگونه در یک شهر ناآشنا حرکت کنیم؟ امروزه کاربران با کمک اپلیکیشن های راهنمای سفر هدایت می شوند که این کار سازماندهی و راهنمایی مسافران را بدون مشکل انجام می دهند.

طراحی اپلیکیشن اجاره اتومبیل

در خارج از کشور، گاهی اوقات ما واقعا نمی خواهیم در تمام طول سفر بدون ماشین حرکت کنیم و دلمان می خواهد ماشین اجاره کنیم. اپلیکیشن های تعطیلات و سفرها می توانند به ما در انتخاب بهترین گزینه و سفر ایمن و دلپذیر و اجاره ماشین کمک کنند.

خلاصه

ما به شما در مورد آخرین روند صنعت مسافرتی و اپلیکیشن های مسافرتی نوآورانه توضیح داده ایم و اکنون آماده هستیم که با سوالات شما رو به روشویم. ما می توانیم به شما در تهیه جزئیات و طراحی یک اپلیکیشن برنامه ریز سفر کمک کنیم.

در هر صورت، ما خوشحال خواهیم شد که ایمیل ها و تماس های شما را دریافت کنیم!

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: