طراحی اپلیکیشن سفارشی یا استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین


طراحی اپلیکیشن سفارشی یا استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین

بسیاری از صاحبان کسب و کار و استارت اپ های مختلف، نیاز حضور در بازار های آنلاین و اینترنت را به خوبی احساس کرده اند. از این رو، استفاده از اپلیکیشن های موبایل روز به روز گسترش پیدا کرده و عدم استفاده از ان باعث عقب ماندن از دنیای رقابت مدرن خواهد شد.
در این میان، افزایش چشم گیر کاربران تلفن های هوشمند، تقاضا را به سمت اپلیکیشن های اندروید و IOS می کشد. برای طراحی اپلیکیشن مناسب هر کسب و کار، موارد زیادی مدنظر قرار می گیرند. در مرحله اول، پاسخ به این سوال در سرنوشت کسب و کار اینترنتی شما نقش تعیین کننده ای خواهد داشت:

در استارت آپ اینترنتی خود، از طراحی اپلیکیشن های سفارشی استفاده کنیم یا از اپلیکیشن سازها؟

در طراحی اپلیکیشن به صورت سفارشی چند مرحله مهم و اساسی مدنظر قرار می گیرد:

  1. آنالیز و تحلیل اولیه
  2. ایجاد طرح اولیه و تجربه کاربری آن
  3. طراحی و اجرای طرح گرافیکی
  4. برنامه نویسی
  5. تست زنده و باگ گیری های اپ
  6. انتشار اپ

در اپلیکیشن های سفارشی برای شروع هر پروژه، تمامی مراحل فوق به صورت اختصاصی انجام می شود و درنهایت، برنامه نویسی انجام شده در هر اپلیکیشن، با دیگر اپ ها متفاوت بوده و شرایط و آینده آن کسب و کار در نظر گرفته خواهد شد.

در مقابل، اپلیکیشن سازها سیستم های آنلاینی هستند که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، اپ مورد نظر شما را در نسخه های اندروید و ios تولید می کند. در واقع با چند کلیک ساده و چند انتخاب کلی، اپ شما طراحی و تحویل داده می شود.

ممکن است در شروع یک استارت آپ، استفاده از اپلیکیشن سازها کارآمد باشند، اما پس از رونق کسب و کار و افزایش تعداد کاربران، افزایش بار بر رئی اپ باعث اختلال در عملکرد اپلیکیشن شده و اینجاست که اپ ساز شما را تنها می گذارد.

در این شرایط شما احساس خواهید کرد استارت آپ شما از ابتدا به یک اپلیکیشن سفارشی نیاز داشته است و همین الان باید برای تولید یک اپلیکیشن سفارشی اقدام کنید. اما این در شرایطی است که استارت آپ شما به نتیجه رسیده و صرف زمان برای طراحی اپ سفارشی، برابر است با از بین رفتن استارت آپ و تمام زحمات و هزینه هایی که تا به امروز برای آن صرف کرده اید.

اپلیکیشن های سفارشی، نیازهای اپ شما را در شروع، ادامه و توسعه کسب و کار می سنجد و همچنین امکان ایجاد امکانات خاص و ویژه نیز در آنها وجود دارد. بنابراین اپلیکیشن های سفارشی انتخابی معقولانه و با درایت و آینده نگری خواهد بود.

اپ کاره، در هر 2 مسیر در کنار شما خواهد بود.

 اپلیکیشن ساز اندروید اپ کاره، را بعنوان شریک کسب و کار خود انتخاب کنید تا ما به شما کمک کنیم پیچیده‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید را خلق کنید. می توانید خوتان اپلیکیشن اندروید خود را بدون دانش قبلی از برنامه نویسی اندروید یا تجربه توسعه اپ موبایل، درست کنید. اپلیکیشن ساز اندروید ما برای شما بهترین تجربه ساخت اپلیکیشن بدون خطا و جذاب را فراهم می‌کند و مطمئن هستیم که این فقط اولین اپ از سری اپ‌هایی است که با ما می‌سازید.

درصورتی هم که تصمیم گرفته اید تا اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته و کسب و کار خود را گسترش دهید، تیم مجرب طراحی اپلیکیشن اپ کاره، تا کسب موفقیت در کنار شماست. اپ کاره آماده ارائه انواع اپلیکیشن ها در 2 نسخه اندروید و IOS میباشد.

 

نمونه پروژه های انجام شده ما را نیز میتوانید از طریق صفحه "نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن" ما ملاحظه نمایید.

 

هزینه <b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b>

 

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: