مزایای طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی و بدنسازی چیست؟


مزایای طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی و بدنسازی چیست؟

اپلیکیشن های کاربردی موبایل در هر صنعت نفوذ می کنند و صنعت تناسب اندام هم از آن استثناء نیست. اگر یک باشگاه دارید یا مربی شخصی هستید، باید یک اپلیکیشن تلفن همراه داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی برای هر نوع محیط ورزشی، از جمله سالن های ورزشی برای وزنه برداری، بوکس، آموزش های ترکیبی ورزشی رزمی، بسکتبال، شنا، CrossFit، و هر نوع دیگر از تناسب اندام کاربرد دارد. حتی استودیو یوگا می تواند از یک اپلیکیشن تلفن همراه بهره مند شود.

فرقی ندارد شما یک مربی شخصی انفرادی هستید یا یک زنجیره ای از سالن های ورزشی در سراسر کشور دارید، به یک طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی نیاز دارید.

اپلیکیشن های ورزشی در حال متحول ساختن دنیای باشگاه های ورزشی و ورزشکاران هستند. 58 درصد از افرادی که دارای گوشی هوشمند هستند، یک اپلیکیشن مربوط به سلامت و تناسب اندام را دانلود کرده اند.

طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی به ورزشگاه ها کمک می کنند تا مشتریان جدید بدست آورند

در مورد بازار هدف مورد نظر خود و استراتژی کسب مشتری فکر کنید. با اطمینان میتوان گفت که اعضای فعلی و آینده باشگاه ورزشی شما دوستدار تکنولوژی هستند. مشتریان شما هر روز از اپلیکیشن های موبایل استفاده می کنند. داشتن اپلیکیشن باشگاه ورزشی موجود در App Store  یا گوگل پلی به شما در برقراری ارتباط با افراد کمک خواهد کرد تا مشتریان جدید را قبل ازاینکه آنها را حوری ببینید، بیایید.

در مورد استراتژی فعلی کسب مشتری خود فکر کنید. چگونه مشتریان خود را برای عضو شدن در باشگاه خود ترغیب می نمایید؟

بعد ازاینکه مشتری وارد باشگاه ورزشی شد و نیاز و علاقه مندی خود را اعلام کرد، شما باید توضیحات کامل درخصوص باشگاه ارائه دهید و بخش های باشگاه را به مشتری معرفی نمایید. برای اینکار شما باید به کارکنان خود تکیه کنید تا یک تور عالی و یک پیشنهاد ارزشمند به مشتری بدهند. اما اگر کارکنان شما به درستی آموزش دیده نباشند و در حین تور چیزی اشتباه به مشتری اعلام کنند، می تواند باعث عدم جذب مشتری شود.

اما با یک اپلیکیشن باشگاه ورزشی، مردم می توانند با باشگاه ورزشی مورد نظرخود آشنا شوند و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت نام کنند. تصاویر و فیلم ها و تور مجازی باشگاه را مشاهده کنند. این برای مشتری راحت است و کار را برای شما هم آسان تر می کند. شما مجبور نیستید وقت خود را براب ارائه توضیحات به مشتری صرف نمایید و بابت عملکرد کارکنان خود نگران باشید. کارمندان شما می توانند وقت خود را صرف انجام کارهای دیگر کنند.

طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما تجربه مشتری را بهبود خواهد بخشید

اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما می تواند نیاز مشتریان را برای حمل یک تگ کلیدی یا کارت عضویت برطرف کند. در عوض، آنها می توانند یک بارکد عضویت در اپلیکیشن داشته باشند، که با اسکن آن میتوانند وارد باشگاه ورزشی شوند.

مشتریان ممکن است احساس امنیت بیشتری در خصوص ارائه اطلاعات کارت اعتباری یا کارت بانکی خود در اپلیکیشن باشگاه ورزشی نسبت به ارائه به یکی از کارکنان باشگاه داشته باشند.

طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی همچنین میتواند ابزاری برای به اشتراک گذاشتن برنامه کلاس های ورزشی و دوره های تخصصی باشد.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> باشگاه ورزشی

در مورد روش فعلی تبلیغ و معرفی کلاسها فکر کنید. بسیاری از سالن های ورزشی برنامه های خود را بر روی دیوار باشگاه و یا  به صورت تراکت در اختیار اعا و مشتریان قرار میدهند. اما تمام اطالعات کلاس ها به چاپ روش های چاپی و قدیمی میتواند در اپلیکیشن باشگاه ورزشی قرار داده شود.

به علاوه، گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که باعث لغو یک کلاس شود یا مربی کلاس تغییر کند، تمام این اطلاعیه ها را می توان در اپلیکیشن باشگاه ورزشی به روزرسانی و اطلاع رسانی نمود. اما شما نمی توانید اطلاعات چاپ شده روی تراکت را بروزرسانی نمایید!

افراد از تکنولوژی پوشیدنی برای به حداکثر رساندن تجربه تناسب اندام خود استفاده می کنند. برآورد شده است که تا سال 2021، 560 میلیون دستگاه پوشیدنی وجود خواهد داشت.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> باشگاه ورزشی

اگر اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما می تواند از این دستگاه های پوشیدنی مانند  Fitbit یا اپل واچ پشتیبانی کند، برای مشتریان شما عالی خواهد بود. آنها می توانند پیشرفت تناسب اندام خود را با هر تمرین ردیابی و کنترل کنند.

فیلم ها می توانند به افزایش تعامل در اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما کمک کنند

طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی فقط آغاز راه است. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مرتبط و مشروع است.

شما نباید فقط اپلیکیشن باشگاه ورزشی خود را بسازید و آن را فراموش کنید. فیلم های ورزشی را به طور مرتب آپلود نمایید و کاربران را با محتوای تازه درگیر کنید.

گزینه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در اینجا به آن توجه کنید.

ویدیوهای شما بهترین ابزار  برای نمایش نحوه اجرای تمرین های مختلف استفاده است و در آن میتوانید توضیح دهید که چگونه از فرم مناسب برای تمرینات مختلف، بالابرها و سایر حرکات تناسب اندام استفاده کنید.

شما حتی می توانید با یکی از آن اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی مشارکت داشته و ویدئوهای آموزشی تهیه نمایید.

فیلم ها می توانند راهی عالی برای ارتقاء نام تجاری شخصی شما باشند، به خصوص اگر شما یک ورزشگاه کوچک یا یک تمرین خصوصی داشته باشید. شما حتی می توانید کلاس های خود به صورت زنده پخش کنید.

ایجاد یک انجمن تناسب اندام در طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی

اعضای شما همه به یک دلیل به باشگاه ورزشی می روند. آنها می خواهند زندگی خود را بهبود بخشیده، بدن خود را بهبود ببخشند و ذهن سالم داشته باشند. اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما می تواند به عنوان یک پلت فرم برای ارتباط آنها با یکدیگر استفاده شود. عکس اعضای فعال باشگاه را با اجازه آنها آپلود نمایید و داستان موفقیت آنها را انجمن در داخل اپلیکیشن توضیح دهید.

آنها می توانند تمرینات خود را دنبال کنند و به اعضای جدید یا هرکسی که کمک بخواهد، راهنمایی لازم را ارئه دهند. این ویژگی ها عنصر اجتماعی را به اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما اضافه می کند و باعث می شود مردم هر روز برای دیدن آنچه که دوستان ورزشکار خود می گویند دلیلی برای بازگشت به اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما داشته باشند.

همچنین می تواند به عنوان یک ابزار انگیزشی برای اعضای شما استفاده شود.

کسب درآمد و پول بیشتر

تخفیف و سایر پیشنهادات تبلیغاتی خود را از طریق اعلان های پوش (push notification) به اعضای خود ارسال نمایید. شما همچنین می توانید محصولاتی مانند تی شرت، کلاه، کوله پشتی و دیگر کالاهای تبلیغاتی را برای خرید در باشگاه ورزشی خود تبلیغ کنید.

همچنین تخفیف های ویژه برای استفاده کنندگان از اپلیکیشن باشگاه ورزشی خود تعریف نمایید تا با آن کدهای تخفیف از بوفه باشگاه استفاده نمایند. تمام این فروش اضافی می تواند سود شما را در سال افزایش دهد.

نتیجه

باشگاه ورزشی شما نیاز به طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی دارد.

اپلیکیشن باشگاه ورزشی به شما کمک خواهد کرد که مشتریان بیشتری کسب کنید و روند ثبت نام را ساده تر نمایید.

از ویژگی های طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید.

شما می توانید با اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی برای تبلیغ نام تجاری و همچنین اپلیکیشن باشگاه ورزشی خود همکاری کنید.

راه اندازی یک انجمن که کاربران برنامه می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، محتوا را آپلود کنند باعث افزایش نگیزه آنها میشود.

شما می توانید با تبلیغ محصولات، غذا و نوشیدنی ها از طریق اعلان های پوش درآمد خود را افزایش دهید.

دنیای ورزش در حال حرکت به سمت اپلیکیشن های موبایل است. اگر شما نمیتوانید با این روند رو به رو شوید، پیشرفت کسب و کارتان و ادامه حرکت به جلو، سخت است.

 

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: