آموزش طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت رایگان با اپ کاره


آموزش طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت رایگان با اپ کاره

یکی از امکانات اپلیکیشن ساز اپ کاره، طراحی اپلیکیشن آموزشی میباشد. اپلیکیشن آموزشی شامل اپلیکیشن آموزش دروس مختلف، اپلیکیشن آموزش آشپزی، اپلیکیشن آموزش کودک، اپلیکیشن آموزش موسیقی، اپلیکیشن آموزش زبان و هر نوع محتوای آموزشی دیگر میباشد که به راحتی میتوانید طراحی اپلیکیشن خود را با اپلیکیشن ساز آنلاین و رایگان اپ کاره انجام دهید و اپلیکیشن خود را منتشر نمایید.

در این مقاله، طراحی اپلیکیشن آموزشی را شرح می دهیم و به همراه آن اپلیکیشن آموزش آشپزی، "آشپزی آسان" که از نوع اپلیکیشن های آموزشی میباشد و توسط اپلیکیشن ساز اپ کاره ساخته شده است را بررسی مینماییم.

در این اپلیکیشن آموزش آشپزی، دستور تهیه و پخت انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع خورش ها، کباب ها، غذاهای دریایی و سوپ و آش و همچنین انواع غذاهای بین المللی در اختیار شما قرار می گیرد شما نیز میتوانید دستورهای آشپزی مورد علاقه خود را ارسال فرمایید تا به نام خودتان در اپلیکیشن منتشر شود. این اپلیکیشن آشپزی به طور مرتب به روز رسانی میشود.

شما نیز اگر دستورهای غذایی جالب و دقیق دارید همین حالا میتوانید اپلیکیشن آموزش آشپزی خود را به آسانی و رایگان در اپلیکیشن ساز آنلاین اپ کاره بسازید و کاربران را جذب نمایید. با استفاده از اپ کاره و با ورود به بخش اپ بساز و انتخاب دسته بندی آموزشی، میتوانید دسته بندی های مورد علاقه خود را ایجاد و دستورهای غذایی را به آن اضافه نمایید.

آموزش طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت در اپلیکیشن ساز آنلاین اپ کاره به شرح زیر میباشد.

1- برای طراحی اپلیکیشن آموزشی در صفحه اپ بساز در اپلیکیشن ساز آنلاین اپ کاره، با انتخاب گزینه ساخت اپلیکیشن وارد مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن میشوید. 

طزاحی اپلیکیشن آموزشی

2- در مرحله اول، اطلاعات اولیه و فرمت کلی اپلیکیشن شما ثبت خوهد شد که بخش های آن عبارتند از:

نام اپلیکیشن : نامی است که میخواهید اپلیکیشن شما با آن شناخته شود و در بازار منتشر نمایید.

رنگ قالب اپلیکیشن : از بین رنگ های موجود میتوانید رنگ اصلی اپلیکیشن خود را انتخاب نمایید که بهتر است متناسب با کسب و کار شما و لوگوی شما باشد.

نوع اپلیکیشن: در اپ کاره امکان ساخت اپلیکیشن های متنوعی وجود دارد. از جمله دسته بندی های پیش فرض و پرطرفدار طراحی اپلیکیشن آموزشی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی میباشد. بسته به انتخاب شما، برخی امکانات و بخش های اصلی اپلیکیشن شما به صورت پیش فرض اضافه میشود تا مراحل طراحی اپلیکیشن برای شما ساده تر شوند.

لوگو: لوگوی اپلیکیشن شما، معرف فعالیت اپ و به نوعی برند شما خواهد بود و باید متناسب با شغل شما و محتوای اپلیکیشن انتخاب نمایید.

نحوه نمایش المان ها: در نمایش "پنجره ای"، بخش های اصلی اپلیکیشن به صورت آیکون در صفحه اصلی اپ چیده خواهند شد و در نمایش "تب ها"، بخش های اصلی اپلیکیشن شما در نوار باریکی در پایین صفحه کنار هم چیده خواهند شد.

با کلیک روی دکمه "ادامه" اطلاعات شما ثبت و به مرحله دوم طراحی اپلیکیشن منتقل خواهید شد.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> آموزشی

3- در این مرحله بخش های اصلی اپلیکیشن را با کلیک روی دکمه "اضافه کردن" تعریف مینماییم تا بتوانیم محتوای اپلیکیشن خود را در آن بخش ها وارد نماییم. با انتخاب اپلیکیشن از نوع آموزشی در مرحله قبل، 3 بخش به صورت پیش فرض ساخته میشود که میتوانید بسته به محتوای خود آن ها را ویرایش و یا جایگزین نمایید. انواع بخش های قابل تعریف در اپلیکیشن ساز اپ کاره به شرح زیرهستند:

محصولات: این ماژول مناسب برای چیدمان محصولات و یا معرفی خدمات و یا هر نوع محتوایی میباشد که میخواهید به همراه عکس و متن آن را نمایش دهید.

گالری: ماژول گالری برای نمایش تصاویر کاربرد دارد و در آن شما یک عکس کوچک و یک عکس بزرگ آپلود مینمایید که با کلیک روی عکس کوچک، عکس بزرگ آن نمایش داده خواهد شد. تعداد عکس های داخل هر گالری بدون محدودیت تعداد می باشد.

درباره ما: این ماژول برای معرفی اپلیکیشن و درج اطلاعات تماس از جمله آدرس، ایمیل، تلفن و آدرس شبکه های اجتماعی میباشد.

لینک به سایت: در ماژول لینک به سایت شما میتوانید آدرس وب سایت خود را وارد نمایید تاوقتی کاربران روی آیکون این بخش کلیک مینمایند، وب سایت شما در داخل اپلیکیشن شما نمایش داده شود بدون اینکه کاربر از اپلیکیشن خارج شود. 

متن ساده: از این ماژول برای درج متن ها میتوانید استفاده نمایید. این ماژول یکی از پر کاربردترین ماژول ها می باشد و مناسب درج مقاله ها یا کتاب های الکترونیکی میباشد و بسیار پرکاربرد میباشد.

برای ثبت اطلاعات دکمه "ثبت" را کلیک کنید. توضیحات بیشتر در مورد هرکدام از این ماژول ها رو میتوانید در صفحه "امکانات" مشاهده نمایید.

 

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> آموزشی

دراپلیکیشن آموزش آشپزی آسان دسته بندی اصلی دستورهای غذایی و صفحه درباره ما برای معرفی و توضیح مجموعه "آشپزی آسان" به ترتیب زیر اضافه شده است. در این اپلیکیشن دسته بندی های غذا از نوع "محصولات/سرویس ها" ساخته شده است تا بتوانیم دستورهای غذایی مربوط به هر دسته بندی را به همراه عکس و توضیحات در آنها ایجاد نماییم.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> آموزشی

 

در ادامه بعد از ساخت بخش های اصلی، جزئیات هر بخش را میسازیم که در واقع همان محتوای اپلیکیشن آموزشی شما خواهد بود. در اپلیکیشن آموزشی آشپزی آسان به طور مثال در بخش اصلی "کباب ها" ، دستورهای پخت انواع کباب ها در زیر مجموعه آن ساخته شده است. برخی امکانات مانند درج قیمت و میزان تخفیف و قابل فروش بودن محصول برای طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد و درطراحی اپلیکیشن آموزشی کاربرد ندارند.

در مرحله ایجاد بخشهای داخلی میتوانید در هر لحظه با کلیک روی دکمه "پیش نمایش اپلیکیشن" وضعیت ظاهری اپلیکیشن خود را بررسی نمایید و تغییرات مورد نیاز را اعمال نمایید.

 

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> آموزشی

4- در مرحله سوم از طراحی اپلیکیشن آموزشی، اپلیکیشن آموزشی شما آماده شده است و شما اپ خود را با همین چند کلیک ساده میتوانید ایجاد نمایید. در این مرحله و بعد از اتمام ویرایش ها و درج محتوای بخش ها دکمه "تولید ورژن جدید" را کلیک مینماییم تا بتوانیم فایل اصلی اپلیکیشن را تولید نماییم. بعد از اتمام ساخت ورژن اپ، فایل اپلیکیشن آموزشی شما قابل دانلود خواهد بود و لینک به اشتراک گذاری آن درج خواهد شد تا بتوانید با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> آموزشی

در تصویر زیر نمایی از "اپلیکیشن آشپزی آسان" را میبینید که با اپلیکیشن ساز آنلاین اپ کاره ساخته شده و منتشر شده است.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> آموزش آشپزی

 

لینک دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی ساخته شده توسط اپلیکیشن ساز اپ کاره:  اپلیکیشن آشپزی آسان

بعد از ساخت و طراحی اپلیکیشن در اپ کاره میتوانید طراحی وب سایت رایگان خود را نیز با استفاده از سایت ساز اپ کاره به راحتی و فقط در یک مرحله بسازید. برای این کار باید به صفحه "اپ بساز" بازگردید و گزینه "سایت ساز" را انتخاب نمایید. بزرگترین مزیت طراحی سایت با سایت ساز آنلاین اپ کاره این است که وب سایت شما در واقع همان اطلاعات و محتوای موجود در اپلیکیشن شما را نمایش میدهد که با ایجاد تغییر در اپلیکیشن در وب سایت نیز اعمال خواهد شد و شما نیازی به آپدیت و درج محتوا در وب سایت به صورت مجزا ندارید. 

برای طراحی سایت آنلاین، نام وب سایت، قالب وب سایت ( قالب های طراحی سایت، تشکیل دهنده فرمت اصلی وب سایت هستند )، و رنگ تم را انتخاب مینماییم. در صورتیکه تمایل به استفاده از امکانات بیشتر در سایت ساز را داشته باشید میتوانید با پرداخت هزینه آنها را فعال نمایید و در غیر اینصورت بدون انتخاب گزینه "ارتقای وب سایت" دکمه "ادامه" را کلیک مینماییم تا طراحی وب سایت رایگان در سایت ساز اپ کاره انجام شود.

 

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/2025/مزایای-طراحی-سایت-برای-مدرسه-ها-و-ویژگی-های-وب-سایت-خوب-برای-مدارس-چیست؟'>طراحی سایت</a></b> رایگان

در نهایت با کلیک روی لینک "وب سایت" در صفحه اپ بساز میتوانید وب سایت رایگان خود را مشاهده نمایید. لینک وب سایت "آشپزی آسان" که توسط سایت ساز رایگان اپ کاره طراحی و منتشر شده است: طراحی سایت رایگان آشپزی آسان با سایت ساز اپ کاره

 

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/2025/مزایای-طراحی-سایت-برای-مدرسه-ها-و-ویژگی-های-وب-سایت-خوب-برای-مدارس-چیست؟'>طراحی سایت</a></b> رایگان

در طرح رایگان طراحی سایت در سایت ساز اپ کاره وب سایت شما تحت دامنه اپ کاره خواهد بود ولی شما میتوانید با ارتقای وب سایت خود از خدمات بیشتری در طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن خود برخوردار شوید. این مزایا شامل نمایش وب سایت به صورت مجزا از اپ کاره و تحت دامنه دلخواه شما و بسیاری امکانات دیگر میباشد که در تصویر زیر لیست این مزایا و تعرفه های طرح های ارتقا وب سایت را مشاهده مینمایید.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/2025/مزایای-طراحی-سایت-برای-مدرسه-ها-و-ویژگی-های-وب-سایت-خوب-برای-مدارس-چیست؟'>طراحی سایت</a></b> حرفه ای

 

در نهایت تعدادی از ویژگیهای مهم یک اپلیکیشن آشپزی خوب را مطرح مینماییم که شما با الهام گرفتن از آنها میتوانید اپلیکیشن های موفقی را طراحی و منتشر نمایید.

ویژگیهای اپلیکیشن آموزش آشپزی خوب:

  • استفاده از ویدئوهای آموزش آشپزی برای توضیح بهتر دستور آشپزی
  • ایجاد دسته بندی های مختلف برای حوزه های مختلف آشپزی از جمله غذاهای اصلی، پیش غذا، دسر، کیک و شیرینی و مزه ها
  • قابلیت ارتباط با کاربران و دریافت دستورهای آشپزی مورد علاقه آنها
  • امکان ثبت نظر در مورد هر دستور غذا
  • به اشتراک گذاری دستور غذای دلخواه با دوستان
  • آموزشی مرحله به مرحله همه دستورالعمل های آشپزی
  • قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن و SMS برای کاربران
  • رتبه بندی کاربران فعال در زمینه ارسال دستورهای غذایی
  • قابلیت نشان گذاری دستورهای غذایی موردعلاقه شده تا در دفعات بعدی مراجعه به اپ بتوانید آنها را به آسانی بیابید.
  • قابلیت ساخت گالری تصاویر از غذاها
  • ارائه اطلاعات کامل در مورد غذا شامل تاریخچه آن، ارزش غذایی و راههای مختلف پخت آن
  • داشتن مبدل واحدهای اندازه گیری برای تازه کارها
  • ارائه دستورهای غذایی برای گروهای سنی و افراد مختلف از جمله کودکان، سالمندان، غذاهای کم کالری و رژیمی، غذاهای مخصوص ورزشکاران و گیاه خواران
  • ارائه دستورهای آشپزی متناسب با هر فصل و مناسبت خاص مانند شب یلدا، محرم، ماه رمضان و...
نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: