چگونه از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تبلیغات اپلیکیشن خود استفاده نماییم؟


چگونه از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تبلیغات اپلیکیشن خود استفاده نماییم؟

احتمالا شما یک اپلیکیشن موبایل دارید و می خواهید آن را به دنیا معرفی نمایید. بنابراین، شما باید از استراتژی های بازاریابی پیروی کنید و از کانال های تبلیغاتی مختلف استفاده نمایید. در اینجا بازاریابی تاثیر گذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ برای اپلیکیشن شما میتوانید کمک کننده باشد.

اگر از مزایای بازاریابی تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ برای اپلیکیشن های موبایل مطلع نیستید، زمان آن است که در مورد آن صحبت کنیم.

چرا؟

اگر می خواهید در میان برندگان رقابت باشید، باید سعی کنید استراتژی های بازاریابی دقیق تر را تجربه کنید. اپلیکیشن های بی شماری در فروشگاه اپلیکیشن ها و درپلتفرم های مختلفی وجود دارند. شما نیاز دارید که کاربرتان دلایل خوبی برای دانلود اپلیکیشن شما داشته باشد. بازاریابی نفوذگر به شما کمک می کند که از طریق یک استراتژی جذاب به کاربران خود در رسانه های اجتماعی این دلیل را بدهید که دقیقا با انتظارات مخاطب هدف شما مطابقت دارد.

در این مقاله ما در مورد این استراتژی مفید و موثر با جزئیات آن صحبت خواهیم کرد. بیایید شروع کنیم!

 

بازاریابی تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ برای اپلیکیشن های موبایل چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ تلاشی است برای جلب توجه کاربران بالقوه به محصول شما – در اپلیکیشن موبایل - توسط افراد قابل اعتماد یا محبوب آنها. این روش در واقع همان روش تبلیغات دهان به دهان است، اما اجازه می دهد تا برندها ها و شرکت ها به مخاطب بیشتری دسترسی پیدا کنند.

یک شخص تأثیرگذار فردی است که در مارکت محبوب / مشهور است. آنها می توانند یک رسانه اجتماعی یا وبلاگ دار باشند یا حتی یک شخص مشهور که به طور فعال در شبکه های اجتماعی دنبال می شود. امروزه پلتفرم های مورد استفاده عبارتند از Instagram، YouTube و Snapchat . برای مثال، حساب های گیمرهای زیادی در یوتیوب وجود دارد که توسط هزاران گیمر دیگر در سراسر جهان فالو میشوند. اگر اپلیکیشن شما یک اپلیکیشن بازی است، می توانید با این یوتیوبرها (YouTubers  ) همکاری کنید تا اپلیکیشن. شما را معرفی نمایند.

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ موثر است؟

  همه جا پر از تبلیغات است و مخاطبان هدف شما در حال تلاش برای یافتن اطلاعات درست هستند. به جای یک تبلیغات ناشناس، مردم به اینفلوئنسرها که در مقابل آنها به عنوان "شخص واقعی" قرار گرفته اند، اعتماد میکنند. اینفلوئنسرها اعتماد و توجه مخاطبان هدف را به طور طبیعی جذب مینمایند. بنابراین، هنگامی که آنها اطلاعات مربوط به اپلیکیشن شما را به اشتراک می گذارند، بسیاری از توجه ها به آنها جلب میشود. 60٪ از مشتریان بالقوه شما زمانی که یک محصول  و یا یک اپلیکیشن توسط یک  YouTuber معروف توصیه می شود آن را خریداری و یا دانلود می نمایند.

در زیر میتوانید رفتار معمول مردم را برای دانلود یک اپلیکیشن را ببینید. شما می توانید ببینید که مردم تا چقدر تمایل به دانلود اپلیکیشن های تلفن همراه زمانی که آن اپلیکیشن توسط افراد دیگر توصیه می شود را دارند. این موضوع نشان دهنده تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ است.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/2041/چگونه-از-اینفلوئنسر-مارکتینگ-برای-تبلیغات-اپلیکیشن-خود-استفاده-نماییم؟'>اینفلوئنسر مارکتینگ</a></b>

اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین روش تبلیغات است زیرا اصل مطلب را به صورت داستانی برای ما شرح میدهد که این ما به عنوان مخاطب این داستان ها میتوانیم با آن ارتباط برقرا کرده و برای آن برند یا شرکت ارزش زیادی قائل میشویم. هر اینفلوئنسری باعث موفقیت برند یا محصول شما نخواهد شد. شما نیاز دارید تا کسی را پیدا کنید که مهارت داستان سرایی داشته باشند. شخص اینفلوئنسر باید اپلیکیشن شما را به عنوان بخشی از زندگی خود نمایش دهد تا مخاطبان مورد نظر بتوانند با اپلیکیشن شما ارتباط برقرار نمایند.

چگونه با استفاده اینفلوئنسر مارکتینگ موفق شوید؟

برنامه ریزی اینفلوئنسر مارکتینگ را به دقت انجام دهید. در واقع شما می خواهید با شخص دیگری همکاری کنید که به عنوان نماینده برند و یا محصول شما عمل خواهد کرد. اینفلوئنسرها اساسا مشاوران بازاریابی آنلاین هستند و شبکه های اجتماعب برای آنها همان کسب و کارشان است. شما نیز باید به همین شیوه به آنها نزدیک شوید.

در اینجا مراحل اولیه برای موفقیت در اینفلوئنسر مارکتینگ را شرح میدهیم. این مراحل را برای بهره مندی از قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ انجام دهید.

انتخاب هدف: داشتن هدف اصل هر برنامه بازاریابی موفق است. قبل از انتخاب یک Instagrammer معروف، شما باید اهداف خود را تعیین کرده و نیازهای خود را پیدا کنید. به عنوان یک نتیجه از این همکاری چه می خواهید؟

 انتخاب پلت فرم مناسب: مخاطبان خود را بشناسید و با آنها تماس بگیرید. هر پلت فرم ویژگی های خاص و فنی خود را دارد. توییتر تعداد محدودی از کاراکترها را ارائه می دهد در حالی که شما نمیتوانید یک لینک را در Instagram به اشتراک بگذارید.

متاسفانه، ابزارهای سریع و آسان برای پیدا کردن بهترین پلت فرم وجود ندارد، اما شما قطعا باید پلت فرم مناسب برای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را انتخاب کنید. کدام پلتفرم توسط مخاطب هدف شما مورد استفاده قرار می گیرد؟ آنها وقت خود را در کدام شبکه اجتماعی بیشتر صرف می کنند؟

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/2041/چگونه-از-اینفلوئنسر-مارکتینگ-برای-تبلیغات-اپلیکیشن-خود-استفاده-نماییم؟'>اینفلوئنسر مارکتینگ</a></b>

داستان گویی: گفتگو باید نقطه مرکزی تلاش های اینفلوئنسر مارکتینگ شما باشد. مردم مدت زمان کوتاهی را به یک موضوع توجه می کنند، بنابراین شما باید در یک زمان کوتاه تفاوت چشمگیری ایجاد کنید و توجه آنها را جلب نمایید. مردم دوست دارند چیزهایی را بشنوند که با زندگی آنها مانوس است، بنابراین سعی کنید این نکات ظریف و مهم را پیدا کنید و آنها را در داستانی که توسط شخص اینفلوئنسر قرار است که بیان شود، پررنگ نمایید.

 دادن آزادی عمل به اینفلوئنسر: هنگام انتخاب یک اینفلوئنسر برای همکاری باید سختگیرانه و دقیق عمل نمایید. اما پس از انتخاب آن، آزادی عمل به او بدهید تا خلاقانه بتوانید محصول و یا خدمات شما را به روش خودش معرفی نماید. پروفایل آنها در شبکه های اجتماعی دارای کاراکترهای جذابی است که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. اجازه دهید که اینفلوئنسر منتخب شما با استفاده از کاراکتر و خلاقیت خود، به معرفی شما بپردازد.

 نتیجه

 مردم از رسانه های اجتماعی فعالانه و به طور گسترده استفاده می کنند و بنابراین برند ها و شرکت ها نیز سعی میکنند از طریق این شبکه های اجتماعی به آنها دسترسی یابند. به عنوان یک استراتژی بسیار موثر، اینفلوئنسر مارکتینگ این امکان را به شما میدهد که با استفاده از شبکه های اجتماعی به بیشترین مخاطب ممکن دست پیدا نمایید.

بازاریابی دیجیتال دنیای امروز با وجود سیستم عامل های متعدد در حال رشد و تغییر است. پلتفرمی که امروز محبوب ترین است فردا فراموش می شود. با این حال، اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی همیشه سبز است. حتی اگر شما یک بودجه بزرگ نداشته باشید، می توانید از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ترویج اپلیکیشن خود در راه استراتژیک استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: