آیا طراحی اپلیکیشن برای هتلها کاربردی است؟ - بخش اول


آیا طراحی اپلیکیشن برای هتلها کاربردی است؟ - بخش اول

آیا شما صاحب و یا مدیر هتل هستید؟ و یا شاید در حال برنامه ریزی برای شروع کسب و کار هتلداری هستید. در این صورت، شما نیاز به اطلاعات کامل در مورد طراحی اپلیکیشن برای هتل دارید و مقاله ما برای نیازهای شما بسیار مفید است. ما قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه سودآوری و کارایی کسب و کار خود را از طریق طراحی اپلیکیشن به حداکثر برسانید. هر یک از هتل های باید یک اپلیکیشن داشته باشد! چرا اینقدر اهمیت دارد و ویژگیهای باید داشته باشد؟ در این مقاله، شما پاسخ های دقیقی به این سوالات مهم پیدا خواهید کرد.

اپلیکیشن های موبایل در حال تسخیر جهان هستند!

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> هتل

کسب و کار هتلداری یک محیط بسیار رقابتی است و کسب جایگاه خوب در این رقابت بسیار سخت است. شما باید از تمام منابع ممکن و در دسترس برای رسیدن به این هدف استفاده کنید و طراحی اپلیکیشن های موبایل برای صنعت هتلداری یکی از آنها است. دنیای ما روز به روز بیشتر به موبایل وابسته می شود و هر کسی که می خواهد موفق شود باید طبق آخرین تغییرات پیش برود. امروزه داشتن یک وبسایت قطعا کافی نیست!

اما ابتدا، بیایید فهمید که چرا و چگونه طراحی اپلیکیشن برای هتل می تواند برای شما و مهمانان هتل مفید باشد.

چرا طراحی اپلیکیشن هتل برای بازدید کنندگان هتل مفید است؟

مزیت اصلی اپلیکیشن ها واضح است، هرچند این واضح بودن از اهمیت آن کم نمی کند.کاربران می توانند تنها با داشتم یک گوشی موبایل در یک دقیقه یک اتاق در هتل شما رزرو کنند و یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنند بدون اینکه نیازی به داشتن رایانه و تبلت باشد.

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که: "آیا داشتن نسخه موبایل سایت کافی است؟"

ما پاسخ می دهیم: اگر می خواهید تمامی کاربران را پوشش دهید، موبایل سایت کافی نیست. در واقع داشتن یک موبایل سایت بدون یک داشتن اپلیکیشن برای هتل منسوخ شده است. بنابراین، اگر شما نمی خواهید به تاریخ بپیوندید، با زمان حرکت کنید!

با این حال، جزئیات کوچک اما بسیار ضروری وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. اپلیکیشن هتل ها برای کاربران مفید است، در صورتیکه با توجه به نیازهای مدرن کاربران طراحی شده باشد و طیف وسیعی از امکانات را که در یک وب سایت قابل اجرا نیستند را ارائه دهد. در مقاله ما به شما این موضوع را به طور کامل آموزش خواهیم داد.

چرا طراحی اپلیکیشن هتل برای صاحبان هتل ها سودمند است؟

1- مزیت همراه بودن این مزیت اپلیکیشن نه تنها برای مهمانان هتل بلکه برای صاحب هتل نیز مفید است. اپلیکیشن های کاربردی به شما امکان می دهند تا با کسب و کار خود در هر نقطه از جهان، در هر شرایطی و در هر زمان، حتی بدون دسترسی به کامپیوتر خود مرتبط باشید.

2- ارتباطات موثر این واقعیت که موبایل شما همیشه در دستان شما است، به شما اجازه می دهد تا به سرعت به رفتار کاربر (که مشتریان بالقوه خود هستند) واکنش نشان دهید. واکنش سریع به نظرات و پرسش های کاربران قطعا تاثیر مثبتی بر شهرت هتل شما خواهد داشت.

3- رقابت بالا توسعه برای هتل های زنجیره ای در سراسر دنیا طراحی اپلیکیشن هتل ها به منظور رفاه مهمانان هتل ها تبدیل به یک شرط ضروری شده است. اگر نمیخواهید از رقابت جا بمانید، در مورد توسعه اپلیکیشن برای هتل خود فکر کنید.

4- کانال ارتباطی اضافی داشتن کانال های ارتباطی بیشتر با مشتریان، برایرشدکسب و کار شما بسیار مفید است. خودتان را از این فرصت برای ارائه کارایی بیشتر محروم نکنید!

5- بهبود کیفیت خدمات و بهره وری کارکنان. با داشتن کانال ارتباطی با مشتریان، شما می توانید از کاربران خود بازخورد دریافت کنید. شما می توانید نکات بسیار جالبی در مورد آنچه که مهمانان هتل در مورد خدمات هتل شما به آن فکر می کنند یاد بگیرید. حقیقت همیشه دلپذیر نخواهد بود اما برای اصلاح کاستی ها و بهبود سطح خدمات هتل شما مفید خواهد بود. البته روش های بسیار موثرتری برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربران اپلیکیشن شما وجود دارد و ما در ادامه آنها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

6- افزایش تعداد سفارشات خدمات در اتاق. برای مثال، یک مهمان می تواند با دیدن یک منو رستوران زیبا که در اپلیکیشن هتل طراحی شده جذب شود و وسوسه شود که سفارش غذا دهد.

7- کاهش هزینه خدمات مرکز تماس. با توجه به پیام های زیادی که از طریق اپلیکیشن به دست شما میرسد، دیگر نیاز به جذب کارمند زیاد در واحد مرکز تماس هتل نخواهید داشت.

8- کسب درآمد اپلیکیشن و جذابیت برای تبلیغ کنندگان. طراحی اپلیکیشن هتل می تواند تبدیل به یک منبع درآمد اضافی برای شما شود. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه با استفاده از اپلیکیشن خود درآمد کسب کنید.

به عبارت دیگر، چنین اپلیکیشن هایی مزایا و امتیازات زیادی برای مهمانان شما به ارمغان می آورد و صاحبان هتل ها نیز یک ابزار پیشرفته و مدرن برای برقرای ارتباط موثر با مشتریان خود دریافت می کنند.

در بخش دوم این مقاله ما امکانات و ویژگیهای مناسب یک اپلیکیشن هتل را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه مقاله: آیا طراحی اپلیکیشن برای هتلها کاربردی است؟ بخش دوم

 

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما: