چرا شما به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب وکار خود نیاز دارید؟


چرا شما به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب وکار خود نیاز دارید؟

چرا شما نیاز به اپلیکیشن خرید آنلاین دارید؟

تجزیه و تحلیل رفتار خرید مشتریان نشان میدهد که تقاضا برای اپلیکیشن های خرید و فروش آنلاین با نرخ باور نکردنی در حال افزایش است و بیش از یک چهارم از خریداران، بدون نیاز به بازدید از یک وب سایت، ابتدا محصول مورد نظر خود را در اپلیکیشن جستجو می کنند.

در واقع اپلیکیشن های خرید به نوعی واسطه بین خرید آنلاین و آفلاین هستند. آنها مشتریان اجازه می دهند تا در مورد پیشنهادات و تخفیف های فعلی فروشگاه ها و قیمتها مطلع شوند، خرید آنلاین انجام دهند یا بهترین زمان برای رفتن به فروشگاه را پیدا کنند.

بنابراین، صاحبان فروشگاه های آنلاین (و واقعی) می توانند و باید یک اپلیکیشن فروشگاهی و یا اپلیکیشن خرید طراحی کنند تا یک ابزار دیگر به مشتریان خود برای خرید کالاها و خدمات ارائه دهند.

انواع فروشگاه ها در دنیای تجارت الکترونیک

معمولا اپلیکیشن های خرید آنلاین و اپلیکیشن های فروشگاهی محصولاتی از جمله موارد زیر را به فروش میرسانند:

  • لباس ها
  • لوازم آرایشی
  • محصولات و نوشیدنی ها، به ویژه محصولات منحصر به فرد
  • محصولات ورزشی
  • داروها
  • وسایل اشپزخانه
  • لوازم خانگی
  • سخت افزار کامپیوتر و هر نوع لوازم خانگی

اگر چه این یک لیست بسیار کوتاه است، بدیهی است که می توانید آن را با انواع دیگر کالاها یا خدمات گسترش دهید.

در حقیقت، مهم نیست که چه چیزی به فروش می رسانید، در هر صورت، شما می توانید در مورد چگونگی ایجاد یک اپلیکیشن فروشگاهی یا اپلیکیشن خرید آنلاین فکر کنید.

اما قبل از رفتن به قلب موضوع، بیایید ببینیم که آیا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ارزش هزینه کردن را دارد؟

چرا اپلیکیشن ها فروشگاهی برای خرید بسیار کارآمد هستند؟

همانطور که قبلا متوجه شدید، امروزه درصد قابل توجهی از کاربران به طور منظم از طریق موبایل خرید می کنند. بنابراین، توسعه و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و خرید آنلاین مزایای زیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

  • افزایش فروش و رشد مخاطبان. اپلیکیشن های خرید به طور عمده برای بهبود منحنی فروش ایجاد می شوند. ویژگی های خاص بازاریابی اپلیکیشن اجازه می دهد تعداد مشتریان را به سرعت افزایش یابد.
  • وفاداری مشتری. اگر یک اپلیکیشن خرید ایجاد کنید، مزیت رقابتی بیشتری خواهید داشت. مشتری معمولی شما قطعا یک گوشی هوشمند دارد و به طور فعال از آن استفاده می کند. بنابراین، با پیشنهاد به نصب یک اپلیکیشن تلفن همراه، شما زندگی مشتریان خود را ساده تر و بهتر مینمایید. علاوه بر این، شما می توانید از اطلاعات مربوط به رفتار کاربر در اپلیکیشن فروشگاهی خود استفاده کنید تا بتوانید پاداش های فردی، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه به مشتریان خود را ارائه دهید. این همه منجر به افزایش فاکتور وفاداری می شود.
  • فروش جدید اگر شما متوجه شوید که چگونه یک اپلیکیشن مانند آمازون (و یا حتی بهتر) طراحی نمایید، مشتریان شما بدون شک از تمام مزایای همکاری با شما قدردانی خواهند کرد. و اولین خرید موفق به دومین، سوم، و در نهایت، خریدار معمولی را به یک مشتری منظم تبدیل خواهد کرد.
  • گسترش تعامل با مشتری. شانس دعوت به یک رویداد مهم، برای اولین کسی که یک نقد یا نظر در مورد محصول شما ارائه دهد و یا اطلاع در مورد ورود یک محصول جدید به بازار، مواردی هستند که مشتری شما دوست دارد و از آن لذت میبرد. بنابراین اپلیکیشن فروشگاهی به شما کمک می کند که با مخاطبین خود تعاملات بسیار نزدیکتری ایجاد نمایید.
  • بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار داخلی شما باید یک اپلیکیشن خرید برای مدیریت شرکت خود با کارایی (و هزینه کمتری) ایجاد کنید. به ما اعتماد کنید، اگر یک اپلیکیشن در دست داشته باشید، وظیفه مدیریت و کنترل امور بسیار ساده تر می شود.

بر اساس آمارها، خریداران انتظار دارند که خرید از اپلیکیشن فروشگاهی 50٪ (و حتی بیشتر) راحت تر، سریع تر و از حالت آفلاین و دسکتاپ باشد.

اپلیکیشن های فروشگاهی موفق برای تجارت الکترونیک به طور مداوم از تمایل کاربران برای جستجو برای محصولات و خرید در هر زمان و در هر مکانی پشتیبانی می کنند.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> فروشگاهی

 

دلایل نیاز به طراحی یک اپلیکیشن خرید

چهار استدلال اصلی وجود دارد که خرده فروشان را متقاعد خواهند کرد که چگونه یک اپلیکیشن خرید مانند آمازون را ایجاد کنند و مکان های گرانقیمت را در AppStore و Google Play بدست آورند:

  • براساس مطالعه Google، بیش از 80 درصد از خرید آنلاین تلفن همراه، به واسطه ی انگیزه ی خود به خودی آغاز می شود. و چنین انگیزه ای یک محرک قدرتمند است که بر تمام زمینه های زندگی ما تاثیر می گذارد.
  • مشتریان شما اپلیکیشن های کاربردی موبایل را دوست دارند، زیرا این سرویس ها جذاب تر، ساده تر و تعاملی تر می شوند.
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تقریبا برای همه کسب وکار ها قابل انجام است. بسیاری از شرکت های کوچک به اشتباه بر این باورند که تنها شرکت های بزرگ می توانند یک اپلیکیشن خرید و یا اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشند. در واقع، هزینه طراحی اپلیکیشن کاملا قابل مقایسه با هزینه طراحی وب سایت حرفه ای و خوب است.
  • رقبای شما نیز در حال پیشرفت هستند. پس یعنب شما تنها کسی نیستید که در مورد تقاضا برای ب اپلیکیشن های خرید و اپلیکیشن فروشگاهی موبایل اطلاع داشته دارد.

شاید مساله رقابت باید بیشتر در نظر گرفته شود و در مورد وضعیت رقبا بررسی دقیق تری انجام دهید.

محبوب ترین اپلیکیشن های خرید آنلاین و اپلیکیشن های فروشگاهی

در تصویر زیر محبوب ترین اپلیکیشن های خرید آنلاین و اپلیکیشن های فروشگاهی در آمریکا بر اساس میزان محبوبیت بین مشتریان هرکدام میتوانید ببینید:

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> فروشگاهی

 

چگونه یک اپلیکیشن خرید یا اپلیکیشن فروشگاهی طراحی کنیم؟

ما امیدواریم که شما را متقاعد کنیم و تصمیم گرفته باشید یک اپلیکیشن طراحی کنید. سپس اقدامات شما (به غیر از یافتن کارشناسان درست) چیست؟

 

# 1 تجزیه و تحلیل بازار و جمع آوری اطلاعات

فرایند طراحی اپلیکیشن خرید و یا اپلیکیشن فروشگاهی بدون تجزیه و تحلیل بازار و نرخ تقاضا و عرضه، غیر منطقی است. به عبارت دیگر شما باید تحقیقات بازار انجام دهید.

رقبای شما (نه تنها در مقیاس جهانی بلکه در سطح محلی): چه کسانی هستند و چه چیزی ارائه می دهند؛

انتظارات مصرف کنندگان. اگر شما یک اپلیکیشن خرید ایجاد می کنید با چه مشکلاتی مواجه میشوید؟

# 2 ویژگی های اپلیکیشن خرید

با درنظر گرفتن نیازهای بازار، می توان فهمید که اپلیکیشن فروشگاهی شما چه بخش های باید داشته باشد و چه چیزی می توانید به مصرف کننده ارائه دهید. بر اساس این اطلاعات، شما باید یک لیست از ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی خود را تهیه کنید.

# 3 مشخصات و نمونه اولیه

این مرحله از طراحی اپلیکیشن خرید آنلاین، هماهنگی نیازهای شما با یک شرکت متخصص است. در ابتدا باید نمونه اولیه پروژه را که حاوی فریم های هر صفحه اپلیکیشن باشد ایجاد کنیم.

# 4 طراحی اپلیکیشن

اگر شما اپلیکیشن خرید آنلاین که طراحی گرافیکی و بصری جذاب دارد را ایجاد نمایید می توانید فرض کنید که اولین گام را برای درآمد آینده برداشته اید.

طراحی موفقیت آمیز اپلیکیشن خرید شامل لوگوی شیک، سبد خرید کاربر پسند و یک کاتالوگ روشن

# 5 انتخاب مناسب پلت فرم

برای ایجاد یک اپلیکیشن خرید با بالاترین کیفیت، شما باید پلت فرم و نرم افزار مناسب را انتخاب کنید. بنابراین، لازم است بدانیم که بیشترین مخاطب شما در کدام دسته قرار دارند.

  • توسعه برنامه موبایل برای iOS
  • توسعه برنامه موبایل برای آندروید

برای مطالعه بیشتر در مورد رفتارهای کاربران اندروید و IOS و انتخاب پلتفرم مناسب پبشنهاد میکنیم مقاله زیر را از دست ندهید:

رفتار کاربران اندروید در مقابل IOS از چه جهت متفاوت است؟

 

# 6 توسعه اپلیکیشن خرید و آزمایش آن

این نقطه کلیدی کل روند است و اکنون شما نمی توانید بدون کمک متخصصان حرفه ای کار کنید. فرض کنید تصمیم گرفتید یک اپلیکیشن خرید برای تمام سیستم عامل ها ایجاد کنید ... بعدا باید چه کارهایی انجام دهید؟

اینها همه به بودجه شما بستگی دارد. توسعه اپلیکیشن خرید می تواند به صورت موازی یا در دو یا سه مرحله انجام شود، یعنی هر پلت فرم به طور جداگانه. مخاطبان را انتخاب کنید که برای شما وفادار و سودمند هستند و با یک پلتفرم نزدیک به این افراد (به عنوان مثال Android) شروع کنید. سپس، زمانی که زمان و پول اجازه می دهد، یک برنامه خرید برای iOS ایجاد کنید.

این گزینه زمان توسعه کامل اپلیکیشن خرید آنلاین را گسترش می دهد، اما تاریخ انتشار اولین نسخه نرم افزار نزدیک تر می شود.

البته شما نباید آزمایش اپلیکیشن فروشگاهی خود را فراموش کنید.

# 7 راه اندازی برنامه و انتشار در فروشگاه App و Google Play

این مرحله نهایی فرایند توسعه اپلیکیشن خرید است، اما این نیز بسیار مهم است. اولا، اپلیکیشن فروشگاهی شما باید تمام الزامات AppStore و Google Play را کاملا برآورده کند. ثانیا، شما باید اطمینان حاصل کنید که خدمات شما به نوعی در میان آن ها ظاهر می شود. آرم جذاب و توصیف ماهرانه از مزایای فروشگاه به شما در رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد.

<b><a target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن</a></b> فروشگاهی

 

تیم مجرب طراحی اپلیکیشن اپ کاره، آماده همکاری با شما در زمینه راه اندازی کسب و کار آنلاین شما و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای شما میباشد. با ما در تماس باشید...

نظرات و پیشنهادات

امتیاز شما:

| 22 آبان 97
عالیه